PROROČANSTVO STARCA UPLAŠILO BALKAN: Pašće mnogo krvi, treći svetski je veoma blizu…



 Biće unutrašnji sukobi koji će prerasti u građanski rat. I u taj građanski rat u maloj zemlji biće uvučena i Rusija i SAD i mnoge zemlje
starac jono

Kraj sveta je blizu. Nama nije dato da znamo rokove, ali mnogi znaci danas su vidljivi. To se odnosi kako na dešavanja oko ukrajinske "smutnje", tako i na dešavanja u celom svetu. Konstantin Dušenov razgovara sa direktorom izdavačke kuće "Blagoslovenie" Jurijem Grigorjevičem Samusenkom.


"Gospod preko onih koji prorokuju saopštava ljudima neku informaciju. Apostol Pavle je govorio: "Duha ne gasite. Proroštva ne prezirite. Ja mogu odmah da kažem da sam saznao od svoga duhovnog oca - duhovnik naše porodice je bio veoma poznati starac, shiarhimandrit Jona Ignatjenko. On se podvizavao u odeskom muškom manastiru, tamo gde je mitropolit Agafangel. On je veoma poznat. Osim običnog naroda koji je dolazio iz svih krajeva Ukrajine, Belorusije, Rusije i Vladivostoka, njemu je dolazio i patrijarh da bi razgovarali u četiri oka. Postoje fotografije, oni su se fotografisali pri susretu. Drugi poznati ljudi...

- Da li je živ sada baćuška, vaš duhovnik?
- Baćuška se upokojio. I u vezi sa tim sada ću vam ispričati da kada je on umro… Kada su ga pitali, i ja sam ga takođe pitao:
- Baćuška, Treći svetski rat o kome sve znamo... gledajući šta se dešava u svetu i diveći se dugotrpljenju Božjem, pitamo se - a kada će to biti? Ko će napasti Rusiju?

- Rusiju niko neće napasti.
- A ko će napasti SAD?
- Niko neće napasti.
- Pa kakav će to biti rat?
- On će početi od male zemlje, koja je manja od Rusije. Biće unutrašnji sukobi koji će prerasti u građanski rat. Proliće se mnogo krvi. I u taj građanski rat u maloj zemlji, biće uvučena i Rusija i SAD i mnoge zemlje. I to će biti početak Trećeg svetskog rata.
- A kada će to biti, baćuška?
- Ja ću umreti, i godinu dana nakon toga će početi.
- On se upokojio u decembru 2012. godine. A Evromajdan je počeo u decembru...

Više puta sam i sam bio svedok razgovora kada razgovor u nekom krugu vernika u nekom hramu ili van hrama i reakcije ljudi na ovo što je upravo rekao baćuška.. obično izaziva takvu rekaciju: – Ne, kakav rat? To neće biti. – Zašto neće biti? - Ne, ne neću…



Juče sam prevodio mom poznaniku praktično predsmrtne reči starca Jone Ignatjenka, odeskog starca, koje su snimljene. On je autoritet koga niko ne osporava, vernici, a ni sveštenici. Rekao sam mu da je zabeleženo da je starac rekao da će "godinu dana posle moje smrti početi veliki potresi, počeće rat, počeće glad.

"On je umro 20. decembra 2012. godine. To će trajati dve godine, rekao je on, od 2014. do 2016. i završiće se velikim ratom.

Njega su pitali da li će biti rata. On je rekao, da biće, posle moje smrti, nakon godinu dana će početi.

-A kako će početi? Tako što će Amerika napasti Rusiju?
- Ne, kaže on.
- Tako što će Rusija napasti Ameriku?
- Ne!
- Pa kako onda?
On je govorio da će u jednoj zemlji koja je manja od Rusije nastati veoma veliki i ozbiljan sukob, biće veoma veliki rat, biće veoma, veoma mnogo krvi. To će trajati dve godine, nakon čega će biti ruski car. To su njegove poslednje reči...

0 komentari:

Objavi komentar