Izraelac pokušao da proda kćerku kako bi izmirio kockarske dugove

Izraelac pokušao da proda kćerku kako bi izmirio kockarske dugove

TEL AVIV - Njegova 27-godišnja supruga, čiji je identitet takođe nepoznat, nalazi se u kućnom pritvoru i još nije jasno kakva je njena uloga u ovom slučaju
Jedan Izraelac uhapšen je danas zbog pokušaja da proda svoju tromjesečnu ćerku za 18.000 funti kako bi isplatio kockarske dugove, prenosi britanski list Independent.
Muškarac u ranim tridesetim godinama, čiji identitet nije objavljen, izjavio je na saslušanju u policiji da nikada nije imao namjeru da izvrši prodaju bebe do kraja, već da je ponuda bila varka za podizanje gotovine.
Njegova 27-godišnja supruga, čiji je identitet takođe nepoznat, nalazi se u kućnom pritvoru i još nije jasno kakva je njena uloga u ovom slučaju.
Policijski zvaničnici iz Jerusalima uhapsili su osumnjičenog nakon što se policijski agent u civilu predstavio kao potencijalni kupac djeteta i nekoliko puta sastao sa nesavjesnim ocem.
Čovjek je uhapšen nakon što je predao djevojčicu u ruke prerušenog policijskog agenta koji je kasnije potvrdio da ga je nesavjesni otac ohrabrivao na kupovinu navodeći da je još jedna porodica zainteresovana da kupi tromjesečnu bebu.

1 komentar:

  1. Moje ime je Anna Andreeva, ali selim se u Španjolsku sa svojim mužem, želim podijeliti dobre vijesti o svom životu sa svima i onima kojima je potrebna pomoć u braku / vezi. Patila sam šest godina, muž me napustio i nastavila sam rađati drugu ženu samo zato što me njegova obitelj nije voljela, a jer mu nisam mogla roditi bebu, sedam godina sam plakala jer se muž razveo od mene. Tražila sam čaroliju da mi je oblak pomogao na netu, sreo sam toliko mađioničara, svi su skupili novac a da mi nisu pomogli, ali 3. kolovoza 2020. vidio sam online donaciju dobrog mađioničara po imenu dr. Alaba. Odlučila sam ga kontaktirati kada sam ga kontaktirala, rekao mi je da je moj problem riješen jer sam ga kontaktirala, ispričala sam mu sav svoj problem i obećao mi je pomoći da vratim muža. Dr Alaba me uputio i pokazao što da radim tako da ja slijedim sve upute i radim ono što je tražio nakon tri dana rekao mi je da će me muž nazvati prije nego što zaspim taj dan i ispričati se. Kad mi je sve ispričao, nazvao me suprug i zamolio me da mu se vratim nakon šest godina razvoda. Danas dijelim ovu poruku jer želim da svijet zna i to je dobar posao, a također sam jako sretna što sam trudna i za one od vas kojima je potrebna pomoć, problemi na poslu ili napredovanje kontaktirajte dr. Alabu danas i riješite svoj problem ovdje je email: dralaba3000@gmail.com ili whatsapp/viber s njegovim brojem telefona: +1(580) 373-2215 Obećavam vam da će vaš problem biti riješen



    Od muža sam se razdvojila prije tri godine. Među nama nije bilo komunikacije. Obitelji i prijatelji su mi savjetovali da zaboravim na brak i da nastavim dalje u životu. Nisam se htjela udati za nekog drugog jer duboko u sebi još uvijek volim svog muža. Toliko sam patila od boli i zbunjenosti da sam na internetu pročitala preporuku o tome kako je dr. Alaba ponovno spojio razoreni brak uz pomoć svojih duhovnih moći. Neprestano sam čitala toliko svjedočanstava o tome kako je pomogao stati na kraj razvodu i vratiti bivše voljene ljude i moja vjera se obnovila. Trebala bih odmah kontaktirati dr. Alabu nekoliko minuta kasnije, on mi je odgovorio i dao upute što da radim, nakon što sam dva dana nakon rituala ispunila traženi uvjet, čarolija mi je promijenila život oko muža da me više od toga ne kontaktira. Dvije godine su me zvale usred noći plačući i ispričavajući se da je to djelo demona, pa se i dalje čudim ovom čudu pa mu opraštam. Sada je moj brak sada u ravnoteži. Ritual Dralaba je odlično funkcionirao i brak jači nego prije, i ništa nas opet ne može razdvojiti. Posjetio sam toliko stranica da sam tražio pomoć, bilo je beznadno dok se nisam povezao s Dralabom, pravim čovjekom koji mi je pomogao da oporavim svoj razoreni brak ako imaš sličan problem u braku, želiš da te muž ili žena opet vole . , Imate nekoga koga volite i želite da vas on ili ona voli zauzvrat, imate izazov u svom životu, predložak čarolije dr. Alabe je rješenje i odgovor na vaš problem, whatsapp/viber s njegovim telefonskim brojem: +1(580) 373-2215, kontaktirajte ga već danas slanjem e-pošte na dralaba3000@gmail.com Ne dopustite da vam itko oduzme supružnika

    OdgovoriIzbriši